نفس مامان و بابا، فاطیما جونمنفس مامان و بابا، فاطیما جونم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

✿◕ ‿ ◕✿فاطیما همه چیز ما❤❤❤

یه روز برفی..

1390/11/18 14:32
944 بازدید
اشتراک گذاری

 

روز یکشنبه برف   زیادی باریده بود ولی هوا خیلی سرد نبود من و بابا هم تصمیم گرفتیم فاطیمارو ببریم بیرون تا از نزدیک این موهبت الهی رو ببینه  فکر نمی کردیم فاطیما واکنش خاصی نشون بده ولی بچم همچین با دقت همه جارو نگاه می کرد که انگار اومده تو یه دنیای جدید،خوب البته همین طور هم بود آخه این دفعه اول بود که دخترم  از نزدیک برف و می دید

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

ریحانه
18 بهمن 90 19:14
سلام فاطیما جونم به به چه عکس هایییییییییییییییییی جای خاله ریحانه خالی که باهات برف بازی کنه قربونت برم من چه لباس نازی دوست دارم خیلیییییییییییی
نانازیا
19 بهمن 90 12:16
سلام ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین. آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها www.nanazia.ir
نسرین
19 بهمن 90 14:04
سرما نخوری عروسک من الهی قربونت برم
مامان حنا
20 بهمن 90 5:42
عززززییییییززززززززززم از اینجا سرما رو احساس میکنم تو رو خدا مواظب فاطیما جون باشید خدای نکرده سرما نخوره عزیزمه از طرف من ببوسینش خوش به حالتون من خیلی وقته برف ندیدم
مامانی درسا
20 بهمن 90 11:47
فاطیما خاله خوش گذشت. قربون اون چشات بره خاله . مامانی خیلی خیلی زیبا بودن .
مامان رها
20 بهمن 90 16:46
وای خاله به قربونت چقدر نازی میای با هم دوست بشیم منتطرتم
مامان رها
22 بهمن 90 13:43
وای خاله جون مثل ادم برفی شدی خوش بحالت که برف رو دیدی یکمش هم هول بده و فوت کن بیاد به رها نشون بدم
مامان مهدیسا
22 بهمن 90 14:53
سلام فاطیما جون چه ناز شده مهدیسا که خیلی جدیدا شیطون شده خیلی وقتمو میگیره دو تا عروسک دختر و پسر برای مهدیسا گرفته بودم وقت لباس عروسک دخترو تن مهدیسا کردم عکس گرفتم . فاطیما جون از طرف من ببوسید
فاطمه
22 بهمن 90 20:36
آخی چه دختر نازی دارین خدا نگهدارش باشه
ترانه
22 بهمن 90 20:40
وای مثل عروسکا می مونه جونممممممممممم




مامان فاطمه
6 اسفند 90 18:29
سلام خاله جون , خوش به حالتون که برف دارید . ما تو شهرمون اگه بباره !!!!!!! فقط بارونهمواظب گل دختری باش سرما نخوره. اگه دوست داشتید به من هم سر بزنید . با اجازتون من شمارو لینک کردم. فاطیما جونو می بوسم
انیس کوشولو
23 خرداد 91 7:17
خلسی خونم