نفس مامان و بابا، فاطیما جونمنفس مامان و بابا، فاطیما جونم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

✿◕ ‿ ◕✿فاطیما همه چیز ما❤❤❤

الوووو...ووو

1390/11/18 13:13
741 بازدید
اشتراک گذاری

هر وقت من و بابا داریم با تلفن صحبت می کنیم و فاطیما هم در صحنه حضور داره حتما باید گوشی رو به دختری هم بدیم تا اونم الووو... کنه..

فاطیما گوشی رو می گیره دستش و به نشانه الو دهنش رو بازمیکنه

،به صدای اون بنده خدای دور از جان بیکاره پشت تلفن گوش می کنه و لبخند تحویلش می ده...

 

 

 

 

 

 

 

اینم چند تا عکس دیگه:

If the picture does not load, press F5!

 

If the picture does not load, press F5!

       

If the picture does not load, press F5!

 

 If the picture does not load, press F5!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

حسنا سادات
12 بهمن 90 20:12
فدات بشه خاله که اینقد خوشکل با تلفن حرف میزنی
خاله نسرین
12 بهمن 90 21:46
قربونت برم خاله با اون الوووو.... گفتنت ماشاا... نفس خاله
مامان نفس
13 بهمن 90 1:09
عزیز دلم تو 16 ماهگی نفس زیر پست انار با دامن و تاپ حریر عکسش هست باز میشه اونا فدات شم ببین سوالی داشتی بپرس
مامان یسنا گلی
15 بهمن 90 12:22
سلام خاله جون.ماشاالله شما هم خیلی دخمل نازی دارین.یسنا من هم عاشق الو کردنه. با اجزه لینکتون کردم
مامان یسنا گلی
16 بهمن 90 12:51
سلام خاله جون.بهتون سر زده بودم و متوجه شدم که اسم وبلاگ عوض شده و من هم تغییرش دادم. بوس واسه فاطیما
مامان آوینا
16 بهمن 90 12:59
عزیزم خدادختر نازتو را برات حفظ کنه با تبادل لینک موافق هستین؟
خاله نسرین
16 بهمن 90 19:22
الهی فدات بشم خاله جون که اینقدر بلایی ماشاا....................... بوووووووووووووووووس